Monday, August 10, 2009

huhu...hari terakhir

Hari ini hari terakhir training halal. Lepas ni masing-masing akan sibuk dengan praktikal. Keputusan telah dibuat bahawa kumpulan Phileo telah berjaya menjadi kumpulan terbaik manakala kumpulan Bright Smile pula mendapat tempat kedua. Hadiah disampaikan oleh wakil HDC. Sesi bergambar diadakan untuk mengabdikan kenangan bersama. Esok kami semua akan berkumpul di KLCC untuk menghabiskan masa bersama buat kali terakhir sebelum meneruskan praktikal.

Bermacam-macam ragam boleh dilihat tadi. Ada yang menangis, ada yang berpelukan(sayangnya aku tak boleh join.....:P) dan ada yang minta maaf atas segala kesilapan yang dilakukan. .Aku pun tak nak melepaskan peluang meminta maaf kepada semua. Memang touching gak la tadi...

Bila tengok kawan-kawan hug tadi, teringat pulak aku kat Free Hug Campaign. Kepada yang tak tahu lagi apa itu free hug campaign, silalah taip Free hug campaign kat dalam youtube dan tengoklah sendiri. Lihat bagaimana seorang anak muda dari Australia mencetuskan perubahan di seluruh dunia hanya dengan 'hug'.

Jumpa esok kawan-kawan.

No comments:

Post a Comment