Saturday, May 1, 2010

Jatuh cinta!

Hari ini aku rasa amat gembira. Dapat bersama orang yang aku suka. Masa terasa begitu cepat berlalu bagaikan mencemburui akan saat2 gembira aku dan dia. Terasa macam mimpi. Mimpi yang menjadi kenyataan. Aku tak pernah rasa gembira macam ni. Memang seronok bila orang yang kita sukai, yang kita cintai, membalas perasaan kita. Rasa macam tak nak balik je tadi. Nak duduk je dekat dia, nak pandang wajah dia, nak renung mata dia, nak dengar suara dia. Kalau masa boleh dihentikan, nak je aku tahan masa tu daripada berlalu. Nak je aku tukar seluruh masa aku dengan saat tu.


Sukar untuk digambarkan perasaan gembira tu. Dapat bersama dari pagi sampai ke petang. Panas ke, penat ke...macam tak bawak sebarang kesan. Agaknya memang begini kut pe'el orang bercinta, sanggup buat apa sahaja asalkan dapat bersama orang yang dia cintai.

Mak, kalau mak baca blog ni, mak mesti tau yang anak mak tengah jatuh cinta sekarang ni (^_^).




No comments:

Post a Comment